42.a./ A Képviselő-testület a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 232. § (3) bekezdése alapján – a közszolgálati tisztviselők munka- és pihenőidejéről, az igazgatási szünetről, a közszolgálati tisztviselőt és a munkáltatót terhelő egyes kötelezettségekről, valamint a távmunkavégzésről szóló 30/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 13. § (1) bekezdés b) pontjában foglaltak figyelembevételével –, valamint az igazgatási szünetről szóló 2023. évi XXVI. törvény 7. § (1) bekezdés a) pontja alapján – az igazgatási szünet elrendeléséről szóló 316/2024. (XI. 6.) Korm. rendelet 1. §-ában foglaltak figyelembevételével – a Tiszaújvárosi Polgármesteri Hivatalnál a 2025. december 20-tól 2026. január 4-ig tartó időszak munkanapjaira igazgatási szünetet rendel el.  

 

42.b./ Az a./ pont szerinti igazgatási szünet hatálya kiterjed a Hivatal által foglalkoztatott valamennyi köztisztviselőre, ügykezelőre, valamint munkavállalóra.  

 

42.c./ Az igazgatási szünet időtartama alatt a Hivatal zárva tart, a halaszthatatlan ügyek intézése vonatkozásában ügyelet működik. Az ügyelet rendjét a jegyző állapítja meg. A Képviselő-testület felkéri a jegyzőt az ügyelet rendjének meghatározásával kapcsolatos intézkedések megtételére.

 

Felelős: jegyző

Határidő: 2025. december 15.